Domeniul web dorit, la 2 clickuri distanta.
RO, COM, EU

Inregistreaza domeniile web dorite
in doar 3 minute.

Contact inregistrare domenii

Pentru orice intrebari, sesizari sau sugestii referitoare la serviciul de inregistrare domenii, va stam la dispozitie prin intermediul formularului de mai jos. Va asiguram ca veti primi un raspuns cat mai rapid.

Totusi, inainte sa ne contactati, va rugam sa cititi intrebarile frecvente si raspunsurile lor. In aceste cazuri acelasi raspuns il primiti si daca ne contactati direct.

Intrebari frecvente

1. Ce fac daca mi-a expirat domeniul .ro ?

Primul pas este sa efectuezi o comanda pe site si sa achiti proforma generata. Foloseste bara de cautare nume domeniu de aici si apasa Prelungire domeniu.

Pentru prelungirea domeniului este necesara cheia de autorizare pe care o poti obtine urmarind ghidul (ghidul contine indicatii despre resetare parola, schimbare email etc.)

2. Am facut plata. In cat timp mi se inregistreaza domeniul?

Inregistrarea domeniului are loc in maximum 1 zi lucratoare din momentul in care primim confirmarea platii, dar in mod uzual termenul este mult mai scurt.

Pentru prelungire unui domeniu .ro 1 zi lucratoare de la momentul in care primim cheia de autorizare (daca este cazul) iar plata este efectuata. Pentru prelungirea cu transfer a unui domeniu international poate dura pana la 10 zile lucratoare.

3. Sunteti inscrisi in SEAP sau aveti cont de Trezorerie? Nu avem cont de trezorerie. Platile se pot face prin OP in conturile noastre comerciale, depunere numerar la bancile aferente conturilor (trebuie sa achiti si comisioanele bancii in acest caz) .

4. Domeniul .ro a fost suspendat. Il puteti reactiva daca facem plata? Nu putem face acest lucru daca nu avem codul de autorizare. Vedeti raspunsul la intrebarea 1.

5. Firma / Persoana fizica pe care este inregistrat domeniul nu mai exista. Ce fac ? In acest caz vedeti termenii legali de inregistrare a domeniului si luati legatura cu ROTLD.ro pentru a gasi posibile solutii.

6. Am luat domeniul dar am nevoie de hosting. Nu oferim acest serviciu dar exista multiple alternative pe piata. De exemplu noi lucram cu xServers.ro

7. Am rezervat / inregistrat un domeniu pe x ani din greseala. Durata unui domeniu rezervat / inregistrat nu mai poate fi modificata in minus. Daca doresti sa inregistrezi pe mai putini ani si domeniul este rezervat ai doar posibilitatea sa astepti sa expire rezervarea (maxim 45 de zile). Daca a fost deja inregistrat poti doar sa ceri sa fie sters dar sumele aferente nu vor fi rambursate.

8. Doresc anularea comenzii Da-ne un mail ca raspuns la mailurile noastre sau contacteaza-ne mai jos mentionand domeniul / numarul comenzii si vom anula comanda / rambursa banii in functie de caz conform termenilor si conditiilor.

10. Domeniu este expirat si vreau sa il inregistrez eu! Domeniile .ro expirate pot fi recuperate doar de catre detinatorul curent timp de 90 de zile. Domeniile .eu devin libere la 40 de zile dupa data expirarii (intre timp pot fi rascumparate de catre vechiul detinator). Restul domeniilor .com, .net, .org etc devin libere dupa 65-80 de zile - ele au o perioada de gratie de 30 de zile, apoi ~45 de zile in care pot fi recuperate de catre vechiul detinator - puteti sa le cumparati doar cand apar ca fiind libere. Dupa acest interval de timp domeniul devine liber si poate fi inregistrat de oricine.

11. Doresc sa setez inregistrari DNS de tip CNAME, A etc. Pentru acest lucru ai nevoie de un DNS management serviciu ce nu este suporat de catre noi. Poti asadar sa iei un hosting sau daca nu este posibil atunci poti apela la un servicu gratuit precum freedns.afraid.org. Pentru toate domeniile cumparate se pot seta strict nameservere.

12. Nu mai am acces la mail si nu pot reseta parola Daca esti client domaz si domeniul este in administrarea noastra trimite un email si rezolvam. Daca domeniul este in administrarea ROTLD sau alt furnizor urmeaza pasul 1, punctul 1C din procedura de prelungire

13. Doresc sa fiu sunat / sa va contactez telefonic In primul rand toate operatiunile se desfasoara in mediul digital deci pe site sau pe email. Avem un serviciu digital pana la urma si din multiple motive inclusiv legale si tehnice este mai bine sa avem discutii scrise. Majoritatea situatiilor sunt oricum descrise pe site daca citesti cu atentie continutul informarilor si emailurilor. Asadar nu oferim suport telefonic. Daca nu esti inca lamurit atunci trimite-ne un email.

Detalii contact

Programul nostru de lucru: Luni-Vineri, intre 10.00-18.00 (solicitarile urgente ale clientilor Domaz ce tin de noi sunt rezolvate 24/7)

Email:

Telefon: trimite un email / formular de solicitare si daca va fi cazul te sunam noi

Formular contact

Trimite mesaj